onsdag 11 februari 2009

Sallad

Idag mötte jag upp Sussie på stan för lunch. Innan fick jag stressa förbi Cellos (Enköpings Hundcenter) och köpa såna där påsar som man har överallt, men aldrig när man kommer behöva dom.. Med i bilen var nämligen Maya och Agnes som jag hade tänkt skulle få en promenad på stan. Nu blev det inte så, och lika glada var de (och jag) för det.
När vi käkat lunch åkte vi istället med ut till brukshundklubben och tjejerna fick bekanta sig lite med Jojo.

Jojo är Sussies levnadsglada, supersöta energiknippe till hund! Hon är en jakt-cocker på ca 8 månader, som förmodligen charmar de flesta hon möter!☺

Jojo fick sig en utskällning av tjejerna, men det var nog väntat. Vi tog en kort promenad, vilket gick riktigt bra, sen fick Jojo springa runt lite (när hon visat hur duktig hon är!) och det var riktigt glädjande att se henne skutta fram i snön med sina långa öron! Så glad! Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, måste försöka fånga yrvädret på bild någon gång!♥

Istället får det bli en gruppbild á la pom från söndagens promenad. Igen!♥
/A


Inga kommentarer: