söndag 1 mars 2009

Vinterpromenader

Igår fick vi besök av M och Valle som gjorde oss sällskap på en promenad. Riktigt trevligt med promenadsällskap som omväxling, allt som oftast är det bara jag och tjejerna. Tror tjejerna uppskattar Valles sällskap också, han verkar iallafall gilla deras! ♥

Idag fick jag sällskap igen, den här gången av min kära make. Vi tog bilen till andra sidan bron och tog en tur i skogen där.
Pompatrullen sprang lösa allihop, skuttade runt som ett gäng kor släppta på vårbete, en härlig syn! ♥ (jag skulle inte ha något emot att få lite av deras energi)

Ikväll har har jag klickertränat lite med Maya och sen Agnes, tror dock att jag måste bli mer bestämd på VAD jag vill att de ska göra innan jag sätter igång.

Cilla fick leta godis (väl synligt) på trimbordet, sen provade jag klicka in henne lite, så vi får se hur det går.

/Förkyld A.

Inga kommentarer: