tisdag 3 augusti 2010

Förhoppningsvis sista attackuppdateringen..



* 6 juni döps lilla Jonathan Gösta i Norrmalms kyrka i Skövde. Samtidigt har Heléna med sig Jessie på utställning i Norrköping där hon får ck och blir BIR-veteran. Tydligen enda hunden som domaren tagit upp och gullat med :-). * I juni vågar jag mig även till en ny sjukgymnast och blir glatt överraskad. Nu har jag tre sjukgymnaster som jobbar på olika sätt, hoppas givetvis på underverk!
* I juni besiktas även vår 70-tals husvagn utan anmärkning med kommentaren att den har bromsar som räcker till en hel lastbil - bra att något är bra tycker jag :-)
*16 juni - vår 3-åriga bröllopsdag!
* 17-20 juni beger sig Björn med motorcykel till Adventuredays i Säfsen. Detta har föregåtts av en otrolig resfeber som inte gjordes bättre av att hans resesällskap bangade ur i sista stund. Men med urtrevliga stugkompisar, härlig hojkörning och seminarier blir det en hit ändå! :-)
* 19 juni firar världens bästaste föräldrar 40-årig bröllopsdag! Som jag älskar er!
* I början av juli får vi hastigt, men välkommet besök av älskade moster Maivor och kusinbarnet Dessi. Så härligt att få ha de här ett par dagar, men så tråkigt att släppa iväg de hem till mörka Norrland..
* 12 juli fyller min älskade make år och hans föräldrar kommer och hälsar på ett par dagar. En av dagarna tar vi oss in till Stockholm och Vasamuseet.




Bergslagsveckan. Camping med de hundvänligaste grannarna som går att hitta, kunde inte hamnat bättre. 5 minuter från tävlingsplatsen, perfekt upplägg för mig och min värk visar det sig.
Vi har sånt flow! Känslan är fantastisk, men visst blir det fel här och där. Maya tar sin sista uppklassningspinne i hoppklass på måndagen och debuterar med ett felfritt hopplopp i klassII under tisdagen. Matte är mäkta stolt!
Sista tävlingsdagen avslutar Maya med att med bara 0,95 sek i tidsfel, plocka hem en 3e plats.

Inga kommentarer: