måndag 11 oktober 2010

Alla valpar blir ett år.

I fredags blev Mayas tre pojkar 1 år! Hurra för dom!
Och idag blir Agnes två telningar 1 år, hurra för dom också!
Sen valpflytt har jag bara träffat en av Mayas valpar, och det var hemma hos Elisabeth när hon hade besök av sina och Mayas valpköpare. Det gick inte att undgå redan då att han är en mycket älskad liten hund!
De andra 4 valparna har jag inte en aning om hur det står till med. Men hoppas att jag kan dra slutsatsen att de också har det bra, eftersom E inte hört något något annat. Även om det inte är min uppfödning det handlar om, kan jag inte låta bli att undra.

Men lilla Hiro, som han heter, bor med sina människor i Västerås, och matte har en blogg där han dyker upp på bild emellanåt och man kan se att han är sin lilla mamma upp i dagen! Fina, fina lilla Hiro - xtra grattis till dig! <3

Inga kommentarer: