onsdag 29 oktober 2008

Vardag

Idag var vi en sväng förbi hundhotellet till tjejernas stora lycka! Tyvärr hann de inte träffa H, men var ganska nöjda med att prova på största rasthagen. Tänk att det kan vara så roligt och intressat!♥





Sen åkte vi förbi Brukshundklubben och trotsade min stigande värk med lite agility! Agnes förvånade mig med att vara superdupertaggad och t.o.m. hoppa allt jag bad henne om! Agnes har annars tyckt att vissa höjder kan man minsann springa under!..


Maya i sin tur var inte helt fokuserad (igår på rallylydnaden var hon fullständigt off) men tog stora balansen i riktigt bra fart, utan att tänka för en gångs skull, men vi får väl se hur hon reagerar när den flyttas igen.


Båda tjejerna tycker dock att platta tunneln är jobbigare än vanligt, och det är ju inte så konstigt, den blir ju ännu stelare och tyngre för dom att klämma sig igenom när det är så kallt som det är. Inte alltid lätt att vara liten! ♥









Den här bilden tog husse när Jessie var med mig i Västerås. De sitter uppe vid grinden och väntar. Om det sen är på matte eller på bättre tider låter jag vara osagt. ♥

/A.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hurra! Va bra! Uppdatera mera!